Услуги свързани с ТРЗ
и личен състав

Обработката на работните заплати е една от най-важните функции на счетоводството. Дейностите и документите по администриране на служителите и работниците са много и изискват специално обучен персонал и стриктно спазване на множество процедури и срокове, съгласно трудовото и осигурително законодателство.

Предоставяните от нас ТРЗ услуги се предлагат в пакет с абонаментното счетоводно обслужване. Но могат да се извършат и като еднократни услуги без абонамент.

КЛИЕНТИТЕ НИ ПОЛУЧАВАТ СЛЕДНИТЕ ТРЗ УСЛУГИ:
  • Изготвяне документи във връзка с възникване, промяна и прекратяване на трудови правоотношения;
  • Регистриране на трудови договори в НАП (при сключване, промени и прекратяване) - по електронен път;
  • Изготвяне на граждански договори и сметки за изплатени суми;
  • Организиране, поддръжка и съхраняване на служебни досиета на работещите;
  • Изготвяне на ведомости за работна заплата, разходи за персонала, взаимоотношения с НОИ, фишове за заплати;
  • Подготвяне и подаване на декларации образец 1 и 6 по електронен път;
  • Подготвяне и подаване на годишна справка за изплатени доходи на ФЛ по чл. 73 от ЗДДФЛ;
  • Подготовка на файловете за безкасово плащане на заплати;
  • Изготвяне и подаване на платежни нареждания за масово плащане на дължими осигуровки и данъци за персонала и собствениците. При желание от страна на клиента посещение на обслужващата банка с пълномощно;
  • Оформяне на трудови книжки;
  • Изготвяне на служебни бележки, удостоверения за доходите на служителите;
  • Обработване на документи за временна нетрудоспособност, бременност и раждане и тяхното подаване в НОИ;
  • Представляване на фирмите при ревизии и проверки относно ДОО, ЗО и ДЗПО;
  • Изготвяне на вътрешнофирмени документи: Заповеди за командировки, Правилник за вътрешния трудов ред, Вътрешни правила за работната заплата, график за работните смени;
  • Посредничество за трудова медицина;
  • Консултации и съдействие при наемане на персонал.

Свържи се с нас